Recenzie Urlet în tăcere de Marina Neagu

An apariție: Iulie 2016
Categoria: Fantasy fanatic
Editura: Quantum Publishers
Format: 130 x 200 mm
Nr. pagini: 238

PREZENTARE

Fără să știe, Sara, o adolescentă a zilelor noastre, suferă de pe urma unor legăminte făcute în urmă cu 2000 de ani, când cea din care avea să se deschidă linia familiei lor, marea preoteasă a dacilor, jură să-și reîntâlnească iubirea pierdută. Este atrasă în jocuri periculoase a căror inițiere nu-i aparține, dar ale căror consecințe zguduie cu totul micul ei univers.
Când violența îmbracă țesuturi umane, viața Sarei este salvată în mod misterios. Dar supraviețuirea vine cu un preț mult prea mare.
Marina Neagu, cu stilul ei binecunoscut, pregătește cititorilor săi încă o poveste trăită cu sufletul la gură. De pe marginea prăpastiei, personajele îți vor da dependență și, la final, te vei trezi dorind mai mult.

RECENZIE

Oficial mă declar cel mai mare fan al cărtilor apărute la editura Quantum. Nu le-am citit pe toate, doar nouă ( inclusiv aceasta), dar lumea magică în care m-au transpuns fiecare în parte, sentimentele puternice pe care le-am simțit adânc în lăuntrul meu, trecerea cu usurintă de la o stare la alta, de la lacrimi la zâmbete, sunt motive suficiente să mă facă să rostesc, fără nicio reținere cele de mai sus.

Urlet în tăcere de Marina Neagu nu face excepție de la regulă, deși la primele pagini m-a speriat puțin evoluția acțiunii, nu pentru că era infricosătoare sau alte adjective de genul acesta, ci pentru că avea o tentă istorică, iar istoria, fie ea a noastră sau a altor popoare nu a fost niciodată punctul meu forte( adevărul e că am urât-o din toată inima), dar m-am liniștit când totul a revenit la zilele noastre și acea mică incursiune în trecut a fost doar pentru a pătrunde și a înțelege mai bine, viața și trecutul Sarei.

După ce toate gândurile negre, ce își făcuseră ușor dar sigur loc în micul meu căpsor au fost anihilate, totul a devenit roz și nu am mai lăsat cartea din mână pană nu am ajuns la finalul ei, unde "Surpiză!!", toate scenarile mi s-au dus pe apa sâmbetei, așa că sfatul meu este, să nu vă imaginați că deja știți cursul poveștii, pentru că riscați să vă dezumflați că un balon, așa cum am pătit eu.

Viața Sarei s-a schimbat pe când avea 17 ani când a asistat la moartea sângeroasă a părinților ei. Normal și ea trebuia să moară în acea seară, dar cumva cineva sau ceva a salvat-o. Sătulă să retrăiască acele scene de fiecare dată când povestea doctorilor și celor din jur, a decis să nu mai vorbească despre nimic și cu nimeni.

La cinci ani de când Săra nu a mai rostit niciun cuvânt, cinci ani petrecuți în spital, cinci ani în care coșmarurile nu i-au dat pace, a venit momentul să ia viața de la zero, așa că se mută împreună cu mătușă ei, Laura și verișoara ei, Liana, cu care va fi și colegă de facultate în primul ei an.

Totul pare să revină cât de cât pe calea cea bună, Sara se înțelege cu verișoara ei, își petrece timpul cu ea și cu iubitul acesteia, Mihai, dar și cu prietenii lui, Damian și Luci. O dată cu apariția în peisaj a misteriosului Markus, totul se schimbă la 180 de grade. Chiar dacă toți o avertizează că este periculos ,faptul că acesta îi cunoaște trecutul, poate să îi citească gândurile și mărturisirea lui, că ea traiește o viață imprumutată, o atrag și mai rău în mrejele lui.

Relația dintre Markus și Sara este din păcate imposibilă nu din cauza secretelor, ci pentru că acele coșmaruri  pe care ea le are, prind viață în adevăratul sens al cuvântului și de fiecare dată când cei doi sunt impreună, cei răi sunt și mai puternici și nu pot fi înfrânți, iar cei pe care îi considera prietenii ei sunt de fapt protectori ai viselor, veniți să o salveze atât pe ea cât și omenirea .

Ce vor face cei doi și dacă vor reuși să-și salveze iubirea fără să provoace durere la cei din jurul lor și ce aventuri îi asteaptă pe Markus și Sara,  vă rămane să aflați singuri patruzand în lumea viselor creată de Marina Neagu .